Team O.B.S. De Maaskei locatie Urmond

Groep 6 Juf Audrey
Groep 7 Meester Roel & juf Debbie
Groep 8 Meester Sven & juf Debbie

*Meester Roel is 1 dag in de week vrij geroosterd om zich bezig te houden met locatie gebonden werkzaamheden. Meester Sven is 1 dag in de week vrij geroosterd om zich bezig te houden met ICT werkzaamheden (locatie Urmond & Stein), daarnaast neemt meester Sven 1 dag in de week ouderschapsverlof op. De lesgevende taken van meester Roel en meester Sven worden op de betreffende dagen overgenomen door juf Debbie. Juf Debbie werkte de afgelopen jaren op onze locatie in Stein en heeft dit schooljaar vanaf maart op de dinsdagen in groep 7 van de locatie Urmond gewerkt.

Juf Eline is op woensdag extra aanwezig en zal op die dag ondersteuning bieden in groep 1-2.
Juf Marij neemt op de vrijdagen dat juf Paulien BAPO heeft groep 4 over. Daarnaast is ze 12 vrijdagen werkzaam in groep 6 en biedt ze ondersteuning in de groepen 3 t/m 5.
Juf Cindy is als onderwijsassistent gekoppeld aan groep 1-2. Juf Amely, ook werkzaam als onderwijsassistent, biedt ondersteuning in de groepen 3 t/m 5.

Zoals u wellicht weet is onze school één van de opleidscholen in de regio. Dit betekent dat wij toekomstige collega’s een plek mogen bieden om zich verder te bekwamen als leerkracht basisonderwijs. Het komende schooljaar zal Dana Lahaye als LIO-student (Leraar In Opleiding) bij ons op school actief zijn in groep 7 locatie Urmond. De LIO-stage is de eindstage in de afstudeerfase van de lerarenopleiding.