Team O.B.S. De Maaskei locatie Stein

Groep 6 Meester Luc
Groep 7 Juf Rinie & juf Amal
Groep 8 Juf Daniëlle & juf Amal

*In het bovenstaande overzicht ziet u de naam van juf Amal staan. Juf Amal maakt met ingang van het nieuwe schooljaar deel uit van ons team. De juf zal zich binnenkort nader aan de kinderen en aan u voorstellen. Wij heten haar van harte welkom op onze school en hopen dat zij zich snel thuis zal voelen.

Juf Ella is op dinsdag extra aanwezig en zal op die dag ondersteuning bieden in groep 1-2. Juf Debbie biedt op de donderdagen ondersteuning in de groepen 5 t/m 8.
Juf Amanda is als onderwijsassistent gekoppeld aan groep 1-2. Juf Melissa en meester Mickel zijn ook werkzaam als onderwijsassistent, zij bieden ondersteuning in de groepen 3 t/m 8. Meester Mickel is ook nieuw binnen ons team en uiteraard heten we ook hem van harte welkom op de Maaskei. Hij zal zich op korte termijn voorstellen.

Zoals u wellicht weet is onze school één van de opleidscholen in de regio. Dit betekent dat wij toekomstige collega’s een plek mogen bieden om zich verder te bekwamen als leerkracht basisonderwijs. Het komende schooljaar zal Julia Boreas als LIO-student (Leraar In Opleiding) bij ons op school actief zijn in groep 3 locatie Stein. De LIO-stage is de eindstage in de afstudeerfase van de lerarenopleiding.